27 juli 2009

JEG ER PT LI SÅ TRÆT OG BLOG IRRITERET LISOM HAM HER.......




Hmm.... jeg lavede en blog forleden som ikke virker! MEGET IRRITERENDE;(
Så nu prøver jeg lige igen igen, da det i forvejen tog mig omkring 10år at tage mig sammen til at lave en til at starte med.. haha jeg ska lige ind i kampen en gang imellem, da der foregår så meget konstant;)

Nå.. jeg vil fortsat på denne blog lægge div. billeder, info mm ind til jer så i kan se lidt af alt det sindsygt fede jeg oplever for tiden:) 

Købte i øvrigt et video kamrea forleden...og nu siger min mac at filmene ikke kan afspilles....død og helvede..jeg har jo allerede slettet fra kameraet da jeg jo var sikker på de virkede på min computer! jeg er et kæmpe geni, eller...!!! håber virkelig jeg ka få dem til at fungere en dag;) og så ska der satme uploades til jer.


ses <3