21 august 2009

..MEN MUSIK ÈR MIT DOPE!

Det er forundrende hvordan man kan ta hjem fra en hård dag og hellere se det dårlige frem for det gode.

Jeg tror vist det her er mit moments taknemmelighed jeg sidder i, for idag var en dårlig dag, men igen en af de bedste!!
Jeg skrev denne sang (se nedenstående), for et par måneder siden, og den passer mere og mere på en følelse der ikke vil gå væk, en følelse jeg er ved at finde ud af hvordan man håndterer.

Følelsen af at man sommetider føler sig lidt som en liter mælk på hylden..kun en varer som nogle godt kan lide og andre ikke. Jeg har virkeligt meget at lære og erkender det blankt, men gid jeg bare ku holde fri fra sig selv èt minut om dagen og være en smør eller en cocio måske;)

Jeg er verdens sidste til at klage over noget lige nu og det gør jeg absolut heller ikke, men der er da ingen tvivl om at det her kræver alt af mig! Tro mig, jeg gir alt og mere..

Så denne linie er til dig der læser dette.. egentligt om du hører min musik eller ej, ja så er det stadig takket være jer derude at jeg sidder her idag, om jeg syntes livet som MEDINA PRODUKTET er hårdt eller ej jah, så vil og kan jeg aldrig stoppe, for alt det i gir mig tilbage er mere værd end noget andet.

Jeg har det oprigtigt godt og priser mig lykkelig over at være hvor jeg er.

TAK.

"Er du med"

Jeg har set er stjerne
og ved du hva den sagde til mig
den sagde kom med til det fjerne
et univers jeg har til dig

Jeg rakte op imod himlen
men jeg ku ikke nå en skid
så jeg glemte stjernevrimlen
og laved min egen et sted

Jeg vil ik kun være et lys glimt
jeg vil ha det hele med
og jeg tar lyset med ind
til min egen himmel , er du med?

Jeg har laved en stjerne
og ved du hva den gør ved mig
den slukker min lanterne
mit indre lys der viser vej

Og den har slettet mine fodspor
jeg kan ikke finde hjem igen
jeg er fucked up i min himmel
stjerne lyset brænder ik igennem

Jeg vil ik kun være et lys glimt
jeg vil ha det hele med
og jeg tar lyset med ind
til min egen himmel , er du med?

For dig er jeg en stjerne
og se hvordan du glemmer mig
du glemmer jeg har hjerte
lisom alle andre mennesker

Med en halv lanterne
og et liv med ild i enden
har jeg kærlighed når jeg endelig falder?
men midt i stjerne vrimlen
er jeg mer end bare en himmel

Jeg vil ik kun være et lys glimt
jeg vil ha det hele med
og jeg tar lyset med ind
til min egen himmel , er du med?

Er du med ?