19 april 2010

"MEST ONDT"



Stod det til mig var du stadig her
Vi ville følge hinanden, ikke gå fra hinanden
Stod det til mig var det mig du holdte om i nat

Stod det til mig havde jeg stoppet tiden
Vi gled fra hinanden, nu har jeg en anden
og det er for sent - det er ikke dig jeg holder om i nat

Du har fået det
det bedste af alting
af hvad jeg kunne give dig
Uden chancen
for at få det tilbage igen

Og det der gør mest ondt
er alt det jeg savner nu
det du giver videre nu
til en der ikke er mig
Det er det der gør mest ondt
Det er det der gør mest ondt

Når du smiler igen
Elsker igen
Rører igen
Ved en der ikke er mig
Når jeg ikke er din mere
Det er det der gør mest ondt

Det er ikke kun mig der har taget et valg
vi gjorde det svært for hinanden
Du blev hurtigt en anden
Det er ikke kun mig
Nu har vi begge valgt at gå hver vores vej

Jeg lod dig sikkert vente alt for længe
kun fordi jeg var bange for hver eneste tanke
og hvad du ville sige
Nu er det klart for mig det er forbi


Hvad hvis jeg venter på dig lidt endnu
Selvom jeg ved du er en andens nu
Det er det der gør mest ondt