02 september 2009

IM IN MIAMI BITCH......NEJ LONDON

Yesyesyesyesyes... jeg landede i London tidligt igår.

Jeg skal jo skyde video til den engelske version af "kun for mig" som hedder "you and i".
Det er et kæmpe set up og jeg presser citronen til sidste dråbe. UHHHHH jeg glæder mig.

Igen bruger vi stylisten Simon Rasmussen som stylist som blir fløjet over idag, hvor jeg skal til fitting senere.

Jeg skal idag for første gang møde hele mit engelske hold fra pladeselskabet herover. Jeg er signet på Parlophone EMI som også har Lily Allen, Kylie Minouge, Coldplay, Deadmau5, ect....og nu også mig -wutwut!!

Der sker så meget for tiden og denne uge er det i selveste London.

Jeg lover at filme lidt og lægge det op.

Jeg har fået filmet hele ugen op til min release.. det er kun en lille del af hva jeg lavede sidste uge, men stadig..så er der lidt at se:) Jeg lover at få den lagt på bloggen snarest.. Den tar bare ret lang tid om at uploade!

BTW, så tar jeg direkte fra lufthavnen ud og laver BOOGIE TV på DR på fredag, jeg kan ik lige huske om det er live, det tror jeg.

Vi ses på bloggen, eller i Boogie på fredag.

Kyskys