28 september 2009

SÅ GÅR DET LØS..

Så er det fra næste måned jeg starter mine koncerter i England.
Jeg glæder mig meget og er spændt på modtagelsen i alle de mange byer der allerede har booket mig.

Jeg tar lige 5 dage i streg med 6 shows, interviews og så direkte hjem til DK med 2 shows dagen efter.

På det sidste har jeg slf haft en masse shows as usual, lidt interviews til UK og DK, men derud over et ton af møder vedr noget skide spændende vi har gang i til modeugen i Februar... Jeg ka ikke løfte sløret endnu meeeen, jeg glæder mig til at indvi jer.

Jeg spillede jo VOICE 09' i Tivoli forleden og det var en rigtig god oplevelse med rigtig god respons. Jeg havde rendt rundt som en tosset hele ugen op til fordi jeg ikke kunne bestemme mig for kostume look!! Men men det lykkedes og jeg var tilfreds;) Forresten er der i samarbejde med Dansk Røde Kors fra alle artisterne til VOICE doneret tøj til auktion som alt sammen går til et godt formål.

What else what else.....

Nåh ja... Næste single kommer snart;)

Knus Medina